Subject: Teabenõue selgitustaotluse vastuse kohta
From: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 09:18:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Esitasime 10.05.3024 teabenõude, milles palusime edastada meile andmed selle 
kohta, millised on olnud COVID-19 vaktsiinikahju hüvitamise taotluste 
põhjusliku seose hindamise kõik otsesed ja kaudsed kulud, mida on katnud 
Ravimiamet oma eelarvest.

10.06.2024 saime kulude väljavõtte koos selgitusega, et edastatud kulud 
võtavad arvesse Ravimiameti töötajate ning majaväliste ekspertide 
hindamisele kulunud aja ning nende brutopalga või tunnihinna ning 
Ravimiameti spetsialistide antud tegevusele kulunud ületunnitöö tasud.

Kuna põhjusliku seose hindamine on teatavasti tasuline teenus, mida 
Ravimiamet osutab koostöölepingu alusel Tervisekassale ja mille kohta 
Ravimiamet esitab Tervisekassale arved, siis pidasime oma 10.05.3024 
esitatud teabenõudega silmas neid kulusid, mis on kaetud Ravimiameti enda 
eelarvest ja mille osas Tervisekassale arvet saadetud ei ole.

Seega palun
a) kas kinnitust selle kohta, et Ravimiameti vastuses 10.06.2024 nr 
JUH-9/18-3 toodud kulud on kaetud Ravimiameti enda eelarvest ja nende eest 
Tervisekassale arveid esitatud ei ole või
b) uut vastust, kus on esitatud vaid need Ravimiameti kulud aastate ja 
kuluridade kaupa, mis on tehtud Ravimiameti oma eelarvest ja mille kohta 
Tervisekassale arveid esitatud ei ole.

Lugupidamisega
_________________________

Riina Kütt

MTÜ Ikkagi Inimesed juhatuse esimees
Telefon:    5032251
E-post:     [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koduleht: https://ikkagiinimesed.ee <https://ikkagiinimesed.ee/>

Blogi:       https://ikkagiinimesed.blogspot.com/

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas kuupäeval 
E, 10. juuni 2024 kell 14:35:

Tere!

Teile on saadetud Ravimiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: COVID-19 vaktsiinikahjude hüvitamise taotluste menetlemise kulud

Registreerimise kuupäev: 10.06.2024

Registreerimise number: JUH-9/18-3.

  <http://www2.rik.ee/delta/RA_logo.png>

Nooruse 1, 50411 Tartu
Tel. (372) 737 4140
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee